سونو ۳۰ هفته وزن بچم ۱۴۶۰ بود کمه؟😪

۶ پاسخ

نه خدارو شکر خوبه عالیع

نه خیلی خوبه

واسه منم ۳۰هفته رفتم همینجوری بود گفت هفته ۳۵ بیا
هفته ۳۵رفتم شده بود ۲۹۰۰ واسه وزن نگفت واسه من بربج بود به خاطر همون گفت یه سونو لازم وگرنه وزن بچه تو ۳۰گفته خوبه
بچه ماه اخر کلا رشد میکنه

خوبه

خوبه‌‌عزیزم

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سهیل و سِلین💕 مامان سهیل و سِلین💕 ۲ ماهگی