۲ پاسخ

منم روزی ۳بارمیدادم
اوایل دوخط میدادم قطعش کردم بردم دکتردعوام کرد گفت باید ادامه بدی از۳خط شروع کن برسه به ۴خط....

آره زیاده
از ۳۰ تا شروع کن

سوال های مرتبط