۳ پاسخ

منم خونریزی خیلی کم بود مثل پریودی درحدچندروز... ولی بعد دوهفته افتادم رولکه بینی بعد ده روزم قطع شد....طبیعی نگران نباش.کل خونی که باید ازدست بدی تواناق عمل ازدست دادی

منم خونریزی کم داشتم

سلام اره عزیزم منم همینجوری بودم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط