کسی اواهلث مصرف کرده تاثیرش چطور بوده؟

۲ پاسخ

منم چندین ماه اواهلث میخوردم و میتونم بگم هیییچ تاثیری نداشت ، پریودیامم تنظیم نکرد

من استفاده کردم تغییری ایجاد نشد دکتر بهم پودر اینوفولیک داد خیلی خیلی بهتر بود، پریودم تنظیم شد باهاش

سوال های مرتبط

خسته و درمانده خسته و درمانده قصد بارداری