خانما اینم بیبی چک من کی برم ازمایش

تصویر
۱۲ پاسخ

چه مثبت تمیز و قشنگی
مبارکه

من اینجور بودم دوهفته بعد تاخیر رفتم بتا ۱۲۰۰۰ بود الان هنوز کمه

عزیزم علائم هایی ک داشتی تو تاخییر رو میگی؟

همین الان 😄

چه علائمی داری عزیزم؟

مبارکه میشه برای منم دعا کنی مادر شم این ماه

امروز برو

الان برو

مبارک باشه گلم

روز ششم تاخیر

مبارکه عزیزم برامن که منفی شد فقط الکی تاخیر میخورم

مبارکه چقدر تاخیر خوردی؟

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه💙💙💙 مامان جوجه💙💙💙 هفته سی‌وچهارم بارداری