خانوما کجا زدن ؟

۷ پاسخ

سیریک هرمزگان بود

نگووووو 😩

شنیدم یکی ار جزیره عارو

مگه زدن

نبابا مگه زدن

والله نمی‌دونم

مگه دوباره شروع کردن؟

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ایی مامان نون خامه ایی ۳ سالگی