خانوما شما اینجورین ک حس میکنین از پس زایمان طبیعی بر نمیاین😟🥲

۹ پاسخ

من از هر دوتاش خیلی میترسم ولی طبیعی رو ترجیح میدمج

منم همینطوری بودم تازه دوران پریودی خیلی سختیم داشتم ولی ماماهمراه گرفتم خیلی کمکم کرد و برای زایمان اول خیلی راضی بودم
اون غولی که از طبیعی توی گهواره ساختن نیست. طبیعی خیلی راحته به شرطی که ماماهمراه کاربلد داشته باشی

دقیقا منم فک میکنم میخوام بمیرم

اره

منم خیلی میترسم

من که در خودم نمیبینم فقط سزارین

وقتی ماما همراه داشته باشی خیلی کارو برات راحت میکنه

کلا استرس زایمان خیلیه ادم نباید ب چیزا بد فکر کنه من انقد رو بچه اول هی گفتم نکنه از عمل بیرون نیام نکنه فلان..اخرشم یه رگ اضاف ازم بریدن خونریزی شدید کردم دوبار بردنم اتاق عمل. زجر دنیا کشیدم‌... حالا رو این دومی دیگه به هیچی فکر نمیکنم .

دقبقاااااا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی