۹ پاسخ

والا ترس چندانی هم نداره . هر دو زایمان درد و سختی خودشو داره

من سزارین میکنم
زایمان دومم هم هست ولی استرس دارم
کلا استرسش طبیعی چون ادم‌نمیدونه زایمان چجور پیش میره
دیگه توکل به خدا

بهش فکر نمیکنیم ب بعدش فکر میکنیم چندساعت هرجور باشه میگذره من زایمان قبلیم طبیعی بود خیلی سخت بود ولی الانم بهش فکر نمیکنم اصلا هیچی یادم نیسن

سزارین میکنیم از اونم میترسیم🤣🤣🤣🤣

طبیعی هرکی ی جوره بعضیادرد زیاد تایم بالا بعضیا کم وتایم کم بستگی ک بدن خودت داره عزیزم

با اطلاعات ترس آدم می ریزه

کلاس آمادگی زایمان برو

بهت اطلاعات خوبی می دن و ورزش های قبل زایمان

بنظرم هردوتاش خیلی سخته
ولی اگه تصمیم برای طبیعیه در موردش زیاد تحقیق کن که بدونی کاملا تو هر مرحله چی در انتظارته خودتو اینجوری آماده کن

والا من ترسی ندارم اتفاقا دلم میخواد دردم شدید بشه بچم بدنیا میاد خیلی درد دارم

سزارین میکنیم😉

سوال های مرتبط