۴ پاسخ

من سزارین اختیاری

من میزنم قراره طبیعی باشه

بستگی داره دکتر چی رو تایید کنه
به انوکسا و اسپرین ربط نداره ک

خدا بخواد سزارین
ولی ربطش به اسپرین و انوکسا چیه؟

سوال های مرتبط