من رفتم تهران عزیزم البته من بچمم داشت زود به دنیا میومد
آره بنظرم از شهرهای دیگه بهتره با امکانات کمی که داره من دوبار واسه نوار قلب رفتم برخورد ماماها باهام خیلی خوب بود
من سزارين کردم همه چیز خوب بود جز پرستار های اونجا خیلی بیشعور و بی فرهنگن
کلاس بارداری میای شما
من فک نکنم ترجیح میدم برم همدان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.