۵ پاسخ

👍👍👍👍

کاش فقط قوزک بود حس میکنم همه اعضای بدنم داره از هم باز میشه

همه جام درد می‌کنه

شاید وزنت خیلی زیاد شده که فشار میاد به قوزکت؟
ولی تمام دردا طبیعی ان😭😭😭تا نی نی بیاد

من وقتی پیاده روی میکنم همه جاها درد میگیره

سوال های مرتبط