جنسیت بچه آت چیشد بلاخره یادمه علائم پسر داشتی دلت دختر میخواس
با شیاف قابل کنترل
نه
خیر قابل تحمل
اگه قبلا طبیعی زایمان نکردی نمیدونم دردش برات چه جوریه
ولی قابل تحمله با شیاف و مسکن
فقط روز اول که باید بلند شی تو بیمارستان یکم سخته واقعا.یا عطسه کنی یا سرفه ادم حس میکنه پاره میشه
فقطم چند روز اوله.بعد به بدن خودت بستگی داره...من سر ۵روز بلند شدم توانایی کارم داشتم ولی بهم گفتن نکن فقط استراحت کن دو هفته بزار بخیه هات جوش بخوره
آره فقط باید شیاف بزاری
من جوری بود ک گریه میکردم لرز داشتم
غیرقابل تحمل نیست عزیزم
آره تبیعی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.