۱۵ پاسخ

ماهم مشکل خودمون رو داریم
شوهرمون رد میشه حامله میشیم
باید همش دارو بخوریم تا حامله میشیم اگه ن سالی یکی می‌زایم

کلا همینجوریه وقتی نمیخوایی زودترمیشی

نمیدونم والاااا انگاررر زود پززز بودم خودم خبررر نداشتم من دو بار اقدام کردم دوبارم با اولین رابطه دومی که شوهرم نمیخواست چون تازه سقط کرده بودم با پیش اب باردار شدم...تازه من خیلی دیر به دیررر پریود میشدم و اصلا فکر نمیکردم بچه دار شم...غصه نخوررر عزیز توهم به وقتش بچه دار میشی و مثل ماااا حسرررت یه لحظه سکوتووو میکنی

نه عزیزم ندادم ماه های قبلی همش آزمایش میدادم منفی میشه

😂😂😂😂😂😂

منم امروز تست زدم منفی شد با 11 روز تأخیر دارم دم نوش زعفران میخورم تا پریود بشم

اونا موشکن ما لاک‌پشت

منم نزدیک ۱سال اقدام بودم ماآرام پز هستم اونا زودپز😂😂😂

یکی از دختر عموهای منم اینجوریه😂شوهرش یه شهر دیگه کار میکنه هر از چند وقت میاد خونه هربار که میاد ما منتظریم که دختر عموم حامله شه😂سه تا بچه داره یکیشم سقط کرد چون سختش بود،قشنگگ خاکش حاصلخیزه😂😂

سر بچه اولم رفتم مشاوره و دکتر و آزمایش گفت عفونت داری و فلان یک تا سه سال ممکنه تو اقدام باشی
خدا شاهده هم اقدام کردم ده روز بعد پری شدم بعد پشیمون شدم گفتم ولش کی حال داره ماه بعد پری نشدم حامله بودم😵‍💫

دومی ام بعد سه سال یه لحظه بهش فکر کردیم کاندوم پاره شد و من رو هوا حامله شدم🤣🤣🤣🤣

سلام والامن شش ساله اقدامم هیچ اونوقت خواهرشوهرم تویکسال دوبارباردارشده

ما دير ﭘزيم خواهر اونا شعله گازشون از ما گرمتره 😂😂😂😂😂

ما آرام پزیم 😂ولی دیگه خیلیییی داره آروم میره😁

من زود پژ از نو هوا هم بچرخه میره تو من تولید مثل میشه 😂😂😂

اونم بدبختی خودشو داره آجی همش باید عین س گ تنت بلرزه

سوال های مرتبط

مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی