۸ پاسخ

صبحونه یدونه خرما نهار هم برنج با گوشت بوقلمون چهار قاشوق

هیچی هیچی

یکم شیر برنج و نهارم سوپ خورده

صبحانه کوکو کدوسبز، کمی خربزه، دو سه تا توپک هویج. ناهار هنوز نخوردیم

ساعت ۱۱ بیدار شد ی بستنی خورده. براش بیسکوییت با سیر نرم کردم نخورد اصن

فقط فرنی

هیچی....

نون خامه شیر حلوا الانم خوابید سیربود ناهار نخورد

سوال های مرتبط

مامان دلانا🫀🤱 مامان دلانا🫀🤱 ۲ سالگی