۴ پاسخ

یادمه پسر وقتی ۱۱ کیلو بود برده برده بودم دکتر میگفت در صورت تب شدید یکی و نصفی میشه شیاف گذاشت

اصولش اینه هر ده کیلو باید یه شیاف استامینوفن 125 باشه

یدونه بزار جوابه

نه فکر کنم ۱ دونه جواب باشه براش
تبش چنده؟ من پسرم ۱۱ کیلو بود ۱ دونه میزاشتم راحت تبش میومد پایین

سوال های مرتبط