دختر منم .منم الان گریه کردم بخاطر شیر نخوردنش
گلم موز باعث سیر بودنشه و هم دلشو سفت میکنه، من بردمش دکتر میگفت تا ۸ ماهگی اصلا میوه بهش نده، منم موز میدادم بهش گشنه نمیشد و شیر نمیخورد از وقتی بهش ندادم باز شیرخوردنش خوب شده
پسر منم اینجور شده
نمیدونم چرا اینقد کم شیرمیخوره
یا از کمکیه یا هم شیر شماره ۲ سنگین تره نمیدونم
چند ساعت یبار چقد شیر میخوره؟
چقد میخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.