۵ پاسخ

دختر منم .منم الان گریه کردم بخاطر شیر نخوردنش

گلم موز باعث سیر بودنشه و هم دلشو سفت میکنه، من بردمش دکتر میگفت تا ۸ ماهگی اصلا میوه بهش نده، منم موز میدادم بهش گشنه نمیشد و شیر نمیخورد از وقتی بهش ندادم باز شیرخوردنش خوب شده

پسر منم اینجور شده
نمیدونم چرا اینقد کم شیرمیخوره
یا از کمکیه یا هم شیر شماره ۲ سنگین تره نمیدونم

چند ساعت یبار چقد شیر میخوره؟

چقد میخوره؟

سوال های مرتبط