۷ پاسخ

من پارسال مهد پرسیدم کفت ۸.۵چقدر قیمتش مناسبه طرف شما

چه خوب،سمت ما هنوز اون مهدکودکی که من دوستش دارم باز نیست،یه سری مهدها بازن ولی اونجاهارو خوشم نمیاد بزارم،در حال حاضر من بچه هامو میبرم سرکار
راستی شهریه ی این مهده هم پرسیدم گفت هفت و نیمه،برای شما خوب گرفته انگاری😘

گلم میشه جواب سوالامو وقت کردی بدی؟
پوشک میشه؟ اگه توی مهد پی پی کنه چی میشه؟
شهریه چقد دادی برای چند ساعت؟
میتونه حرف بزنه؟
خودت هم کنارش میمونی؟یا میزاریش اونحا و بعد میری دنبالش؟
پیشنهاد میدی مهد کودک برای بچه دوساله رو؟

اخی بسلامتی کدومشونه؟

شاغلی گلم
؟
شهریه اش چند شده؟ گریه نکرد پشت سرت

مهد کودک زیر ۳ سال قبول میکنه؟

کدومه عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان دخمل و تودلی🫀 مامان دخمل و تودلی🫀 ۲ سالگی