۲ پاسخ

وااای دقیقا پسر من به هر روشی امتحان می‌کنم نمیذاره گریه میکنه واینمیسته
منم فقط نگهش میدارم عمودی یه ربع بعد میذارمش زمین
همین کارشم باعث میشه چون رفلاکس داره بیشتر بیاره بالا

بچه اگه آروم نزنه برمیگرده و دل درد میگیره
کاش هرجوری شده آروغشو بگیری
مدلشو عوض کن رودستت بخوابون بزن پشت کمرش

سوال های مرتبط