من از اول میزنم سختمه با ژیلت
من دپی میزنم بدون بو عه خیلی ام سریع موهارو میزنه تمیز تمیز ام میشه
اره منم میزنم چرا نزنی
من سنتی میزنم
اره بابا
اره منم میزدم شرکتی بزن
سنتی نزن
من از دکترم پرسیدم گفت استفاده نکن ولی من قبل بستری شدم استفاده میکنم حتما با ژلت خیلی سخت میشه درست و حسابی هم نمیتونه تمیز کنه آدم
من میزدم اما تازگیا فهمیدم خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.