۱۲ پاسخ

وااا چتونه بابا بچه ان گناه دارن چقدر دنبال عیب هاشون میگردین این فرشته های کوچولو

واه تو هم ناخنتو فشار بدی بنفش میشه
بچها کلا همش دستشونو محکم میگیرن
بچه به این نازی ماشالله خدا حفظش کنه هیچیش نیست

آره....راس میگی چرا انگشتای این بچه اینجوریهههههه🙀چرا تا حالا نبردیششششش دکتر😟
بابا بچه عین دسته ی گل،دستای آسمونی که خدا لمسشون کرده😍ول کن تورو خدا....یه چی بهت میگمااااااا
خدا حفظش کنه

اوکیه دیگه چراالکی دنبال ایرادتوبچه میگردین

والا چیزیش نیست

طبیعیه ،همه نینی ها اینجورن

چشه😐🤐

تصویر

اینم دختر منه

تصویر

چجوری مگ

چشه مگه

چرا میهوایین ایراد داشته باشه مشکلی داره مگه؟

طبیعیه دیگه مگه چشه؟

سوال های مرتبط

مامان انیسااا✨🫀 مامان انیسااا✨🫀 ۴ ماهگی
مامان 🐻‍❄️آرتا🐻 مامان 🐻‍❄️آرتا🐻 ۱۳ ماهگی