خانمایی که گربه دارید و باردارید مشکلی پیش نمیاد؟

۷ پاسخ

منم گربه دارم دو ساله. خداروشکر به موقع باردار شدم و باعث نازایی که میگن نشد .(همش چرته)
الانم خداروشکر هفته ی ۳۵ بارداریم. اگر همه واکسنهاش رو بزنی و قرص ضد انگلش رو هم بخوره هیچیت نمیشه خیالت راحت. به حرفهای بی اساس یه عده هم گوش نده

عفونت گربه موجب سقط میشه
خیلی باید حواست باشه

من چند نفر دیدم که موی گربه باعث سقط مکرر شده واسشون

والا تا جایی که میدونم گربه از سگ خطرناک تره البته از دکترت بپرس

من دوستم سگ داشت بچش بدنیا اومد میخاست الکی بچشو دعوا کنه سگه نمیزاشت اصلا حیون خونگی خیلی چیز خوبیه من خودم عاشق گربه ام ولی همسرم اصلا دوس نداره نمیزاره

من دو نفر میشناسم گربه داشتن باردارم بودم مشکلی هم براشون پیش نیومد

احتمالا بچ گرربع میشع

سوال های مرتبط

مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد