۲ پاسخ

اپتامیل پرونترا میدادم کولیک داشت بعد ببلاک کامفورت گرفتم بهش دادم،امروز یکم داغ بود گفتم شاید بخاطراینکه دیشب تاحالا عوض کردم شیرخشکش رو

نه عزیزم عوض کن من اپتامیل میدادم بچه کولیکش شدید میشد تا صب یه ساعت نمیتونسیم هیچکدوم بخوابیم الان نان کامفورت میدم بچه تا صب تخت می‌خوابه خیلی راضی ام

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی