فرنی رو رقیق تر بردار،چون تازه داره چیزی غیر شیر میخوره،مثل غذا باهاش رفتار نمیکنه.نمیتونه قورت بده تف میکنه.دو،سه وعده رقیق،یعنی یکم از شیر غلیظ تر بده،بعد کم کم سفت تر بردار،و چیزای دیگه هم بزن توش
موز با پست چنگال له کن قاطی فرنی کن
نبات و شکر نزن ولی من با پوره سیب پخته شده قاطی میکنم فرنی رو خیلی دوست داره
لعاب برنج رو تست کن چون تست حساسیتش مثل فرنس میشه
بعد حریره بادوم
بعد پوره سبزیجات
یه کوچولو نبات بنداز شیرین کن یا پوره سیب بریز توش
تاپیکای منو ببین گلم
پوره میوه ها رو امتحان کن عزیزم
مثل سیب و گلابی و آووکادو و موز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.