توروخدا جواب بدین
من تو دلم درد میکنه طبیعیه؟

۳ پاسخ

کلا درد ها از در بارداری مدام نباشه و خونریزی نداشته باشه خیلی خطرناک نیست برای اینکه خیالتون راحت بشه با دکتر مشورت کنید

بستگی داره چقدر درد می‌کنه اگ ی درد خیلی کمه خیلی وقتم نیس ک این درد رو داری بله طبیعی بچه داره جا باز می‌کنه
ولی اگ دل درد شدید داری نه طبیعی نیس باید بری سونو بدی یا بری دکتر تا بررسی بشی

نمیدونم.ولی برای خیال راحتیت زنگ بزن مطب دکترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی
مامان نیلوفر مامان نیلوفر روزهای ابتدایی تولد