مامانا رنگ موهام چطوره خودم رنگ کردم 🤦🏼‍♀️




بچه پوشک

تصویر
۳۱ پاسخ

فاز اونایی ک دیس لایک و خنده گذاشتن چیه نمی‌دونم واقعا
قشنگیه گلم مبارکت باشه

چ قشنگ شده مبارک
رو مو مشکی بوده
لطفا شماره رنگتم بگو

عسلیه روشن خب شماره پاره چ شکتره ای، عکس ازش نداری؟ هزارنا عسای روشن هست

تو گهواره معلوم میشه چقدر مردم عقده‌ای و بددلی داریم. قشنگ معلومه یکی از همین عقده‌ایا اومده برای همه استیکر خنده یا و دیسلایک گذاشته. بدبخت بیچاره، هرچقدر دلت میخواد بزن شاید از سیاهدلیت کم بشه😉

به به مبارک باشه معصومه قشنگم

مارک رنگت چی بود

امشب میزنم ببینم چی میشه😜😜

رو موی مشکی زدی؟

اسم رنگو بگو

اسمه رنگت چیه

زیبا مثل خودت

خیلی قشنگ شده

منم دوهفته است میخام ی رنگ بزنم ابروهام
وقت نکردم😅

چ موهای خوشگلی
ناز شده🤩
مبارکتون باشه خانم زیبا❤️

چقدر قشنگ ترکیب رنگو میگی؟؟؟

قشنگه مبارکه عزیزم

مبارکت باشه
به شادی گلم
آره قشنگه

عالی چی زدی رنگ؟ منم تو فکرشم از صبح رنگ کنگ

عالیه مبارک

خیلی قشنگ شده. مبارکه .😍

قشنگه مبارکه

قشنگه عزیزم چه خوش رنگ شده

منم امروز خودم برا اولین بار رنگ گذاشتم

عزیز شماره رنگ بگو ☺️

عالیه

معصومه جون رو مو مشکی زدی این در اومد بعد شماره چند گرفتی میشه عکس از کارتونش بدی الان موهات زردی داره یا نه

گشنگ شده😍❤️

اکسیدان چند درصد ؟

چرا همه کامنتا دیس خوردن 😐

وایی چه خوشرنگ شده
خیلی دلم می‌خواد چند وقتیه که این رنگی بزارم
رنگ موهامو میزارم ببین منم باید بگم عسلی روشن بده یا مثلا تیره تر که این رنگی در بیاد

تصویر

مثل خودت قشنگه👌🏻آفرین،به مبارکی و خوشی❤️

سوال های مرتبط