نگا تا ۲۰ روز هواست باشه زیاد میاد از ۲۰ ب بعد کمتر میشه هر سه روز یهو میبینی هر ۲ روز من تا ۲۰ کم بود ولی زیاد میومد بع بعدش لکه شد دیگ اونم هر ۳ روز یا ۴ روز
همینطوریه یهو قطع میشه یهو میاد
تا ۴۰روزگی هست ب مدلای مختلف😂
هی دوروز قطع میشه باز میاد
مراقب باش مال منم ده روزگی قطع شد بعد به هفته بعد همینجور که نشسته بودم یه دریا خون ازم اومد و دیگه تا چهل روز لکه بینی بود
منم الان 10-12روزه ندارم دیگه ولی خب یهو میاد ، تا چهل روز روال همینه
دوباره میاد عزیزم،هی قطع ووصل میشه تا ۴۰ روز
من سزارینی هستم همون سه روز اول داشتم دو روز تو بیمارستان روز سوم در حد کم رو نوار الان هم ندارم هر چند ساعت ترشح های قهویی رنگ دارم
نه اتفاقا برای بعضی ها زود قطع میشه ولی بعضی وقتا لکه بینی رو دارن
هی قطع میشه ولی ممکنه باز بیاد . منم چند روز نداشتم . باز اومد . از دکترم پرسیدم گفت تا ۴۰ روز طبیعیه
منم همینجوری بودم توی پریودیام خون ریزی برام سنگ تموم گذاشت ب شدت زیاد ک حتی پوشک بزرگ ک بردم بیمارستان و اضافه اومد کارساز نبود
من ۳۲ روزه هنوزدارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.