۳ پاسخ

من ۱۷فروردین زایمان کردم راضی بودن
لباس و دور پیچ و مای بی بی و دستمال مرطوب برای بچه
لباس و کاور توالت فرنگی و مسواک شامپو مسواک خمیردندون قاشق چنگال کاور تخت پوشک و شورت یکبار مصرف زیرانداز
همه چی بود دیگ من هیچی از وسایل خودم استفاده نکردم
با هزینه بیمارستان حساب شد فک کنم اجباریه

لباس برا کودک و یه پتو دور پیچ ساده

خیلی عالیع پک مادر و کودک هم دادن امسال ۸۰ مبلیون شده

سوال های مرتبط