سلام.. دوستان چه جوری عصاره قلم بگیرم؟

۳ پاسخ

با پیاز و زردچوبه و نمک و فلفل و دارچین و برگ بو بزار بپزه شب بزار رو شعله کم تا صبح بپزه
خودتون میتونید همینجوری بخورید
اگه برای بچه میخای تز صافی رد کن

قلم وباپیازوآب وکمی زردچوبه وکمی نمک بذار ۱۵ساعت ایناباشعله خیلی کم روگاز.اول آبشوزیادکن ک چون اون همه مدت میکشه.

سلام من می‌زارم میجوشه کف روش میگیرم زیرش کم میکنم یه نصف روز روزه جوری که استخوانی از هم جدا بشه توش زردچوبه پیاز درسته هم میندازم بد که آبش نصف شد تمام اون غضروف ها نرم شد میریزم آبکش آب از مخلفات جدا میکنم مخلفات میریزم میکسر بد به روغن غلیظ میشه روغن جدا آب میریزم قالب یخ یکم میتونی از روغن بریزی رو قالبت

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ سالگی
مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۷ ماهگی
مامان دلماه خانم مامان دلماه خانم ۱۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی