واسه من ماما با دستش پاره کرد یه سطل اب بود انگار
بستگی داره، برای من خیلی کم کم میومد، همینطوری نگه داشتن تا چهار سانت باز شدم، بعد دکتر با دستش بیشتر پاره کرد و یهو کلی اب و خون اومد، اینکارو کرد که زودتر پیشرفت کنم
اولش مث اینه که شیر آب روباز کردی
تقریبا ۱/۵لیتر آب میریزه 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.