خانما کیسه اب بچه چقدره پاره شه چقد اب میاد

۴ پاسخ

واسه من ماما با دستش پاره کرد یه سطل اب بود انگار

بستگی داره، برای من خیلی کم کم میومد، همینطوری نگه داشتن تا چهار سانت باز شدم، بعد دکتر با دستش بیشتر پاره کرد و یهو کلی اب و خون اومد، اینکارو کرد که زودتر پیشرفت کنم

اولش مث اینه که شیر آب روباز کردی

تقریبا ۱/۵لیتر آب میریزه 😂

سوال های مرتبط

مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان آروین• 🥺🧸♥️ مامان آروین• 🥺🧸♥️ ۵ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی