۱۶ پاسخ

شیر میخوره نیهاد جون هنوز عزیزم؟

دخترمن 10 کیلوعه دکترش گفت خوبه
البته دختر من خیلی خیلی بازیگوشه اصلا نمیشینه روی زمین ماشالله☺️

خوبه که وزنش

بچه منم دقیقا وزنش همینقدره ولی قدش خوبه
از شیر گرفتمش داره وزن میگیره
زینگ بده

پسر منم همینه
۱۸مااهگی وزنش ۱۰ونیم بود
قدش ۸۶

قد و وزن دختر منم دقیقا همینه

عزیزم دکتر چی گفت چی واسش تجویز کرد ؟

بله پسر من
تازه پسر من قدش هم کمه 🤕🫠

غذاهاش در حجم کم اما مقوی درست کن که همون چند قاشقم براش عالی باشه یک مدت غذا جدت براش درست کن
براش سوپ گوشت یا بلدرچین درست کن توش پای مرغ بریز حبوبات بریز غلیظش کن دو قاشق هم بخوره فوق العاده میشه کره اینا هم اگه میدی تو غذاش بریز
تخم مرغ و مرغ محلی تخم بلدرچین کره محلی حبوبات ماهیچه اینا رو درست کن اما تو مقدار کم که حیفم نشه

پسر منم ۹‌کیلو🥲🥲

هنوز شیر میخوره؟
اگه الرژی نداره شیرهای تقویتی براش بگیر پپتی فوق العاده است

من امروز رفتم بهداشت وزنش ۱۱۲۸۰بود قد۸۸

دختر منم همینقده

دقیقا پسر منه

پسر متم همین طوره وزنش کمه
صبحانه که اصلا نمیخوره

دقققا پسر منم هیمنقدر
خسته شدم همه میگن ضیعفه با زور گوشی و غذا میدم
تازه داره دندون در میاره بدترم هس

سوال های مرتبط