۸ پاسخ

همه بچه ها شلوغن دیگه زیاد اهمیت نده حرف دیگرون رو ول کن همیشه ایراد میگیرن ی بار جواب بدی دیگه خفه میشن

عزیزم بیش فعالی زیر ۹ سال قابل تشخیص نیست
یعنی با وجود کلی علائم بازهم پزشک جرئت نمیکنه زیر ۹ سال تشخیص اینو بذاره رو بچه

دختر منم مثل پسر شماست

دور‌از جوش چرا عیب میذاری رو بچه اخه🤦🏻

کاش میشد برد غرق کرد اینایی که رو بچه دیگران عیب میذارن و یک مادر رو نگران میکنن
نگران نباش مامانی

بیش فعالی با عدم تمرکز و توجه همراهه ..با شیطون بودن فرق داره ..مثلا توپ بگیر جلو چشمش توجه میکنه ..ارتباط چشمی باهات داره وقتی میخندی یا باهاش حرف میزنی

همه اینا تا ۱۲ماهگی وقت داره

دختر منم اشاره نمیکنه یا بای بای زوده هنوز

خب همه کارهایی که گفتی طبیعی هست توی سنش، و برای بای بای کردن فکر کنم زوده، چرا رو بچه عیب میزارین اخه، الکی حساسی عزیزم

سوال های مرتبط