ناراحت نشی، ولی یه اسمی بگیربزرگ هم بشه بهش بیاداین دوتااسم اصلن خوب نیستن بزرگ بشه بچه هامسخره اش میکنن اونم شماهارونفرین میکنه
نیک😍
نیکان
نيك قشنگه صدا كردنش راحت نيست ولي ،
نیک زیباست
نیک 😍
نیک خالی ک قشنگ نیس بیشتر ی صفته.
من اگ پسر باشه نیک میذارم
نیکان
نیک قشنگه تلفظش سخته
نیک🩵…
نیک قشنگتره
نیک👍🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.