اسم نیک قشنگتره یا نیکان؟

۱۳ پاسخ

ناراحت نشی، ولی یه اسمی بگیربزرگ هم بشه بهش بیاداین دوتااسم اصلن خوب نیستن بزرگ بشه بچه هامسخره اش میکنن اونم شماهارونفرین میکنه

نیک😍

نیکان

نيك قشنگه صدا كردنش راحت نيست ولي ،

نیک زیباست

نیک 😍

نیک خالی ک قشنگ نیس بیشتر ی صفته.

من اگ پسر باشه نیک میذارم

نیکان

نیک قشنگه تلفظش سخته

نیک🩵…

نیک قشنگتره

نیک👍🏻

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۷ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱ ماهگی
مامان مامان جون مامان مامان جون ۱۱ ماهگی