۴ پاسخ

من‌دو روزه گذاشتم یه کم درد داره ولی زیاد نیست قابل تحمله

بعد همسرم می‌گفت پولو الکی هدر دادی رقت اینقدر گفت منم قشنگ شستمش گذاشتمش کنار گفتم خودت مواظب هستی من باردار بشم پدرتو در میارم میرم سقطش میکنم گناهش هم تقصیر خودت دیگه خیلی احتیاط می‌کنه مواظبه🤣

ای کاش تزاری من پولمو ریختم تو جوب اینقدر عفونت داشتم خونریزی های سنگین تو پریودی پدرمو درآورد آخر سر بعد ه‍قت ماه درش آوردم

خیلی درد داره واسه من اینطوری بود

سوال های مرتبط