به علائم دل نبند من این ماه کلی علائم داشتم پریود شدم🥲
اگه قبلا این علائم موقع پریودی نداشتی آره علائم بارداریه منم اینجوری بودم گلم
سلام عزیزم
یه دورهمی برای مامانا زدیم که از تجربیات هم استفاده کنیم
با هم دردو دل کنیم
اگه دوست داشتی به جمع کوچیک ما بیا خوشحال میشم
به این آیدی پیام بده تا لینک گروه برات ارسال شه
@Mahmah874
برای بالا اومدن لینک عداد آیدی رو به انگلیسی بنویسید
و آیدی رو در روبیکا بزن قسمت پیاما ذخیره شده بعد بزن روش تا برات بالا بیاره
میتونه اعلام باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.