من چی بگم ک بچه م پیش پرستار میزارم؟ سختی روزگار زیاده 🤧
منم سرکار میرمبچم خیلی گریه میکنه تا ازم جدا شه سوریکه تا برسم دلم میخواد زار بزنم ولی مامانم میگه همون جنددقه اس بعدش تا بیام کلا یادش رفته البته نمیدونم شاید مامانم به من اینجوری میگه که اذیت نشم ولی در کل همه مامانا همینن عزیزم واسه بهتر شدن کیفیت زندگی بچه ها ماممیریم سرکار پس سعی کن خودتو کمتر اذیت کنی
عزیز دلم تو که تو یه تاپیک دیگه ات گفتی وقتی پیش بچه ات هستی هم فکرت مشغول کارته
اینجا هم میگی وقتی میخوای بری سر کار نگران بچه تی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.