سلام خانوما سونوگرافی آنومالی رو چند هفته بدیم خوبه؟

۵ پاسخ

من۱۸هفته۳روز دادم

من ۱۹هفته ویک روزم الان امدم منتظرم نوبتم بشه🫠استرس دارم خیلی زیاد

۱۸هفته به بعد

نمیدونم اتفاقا منم میخواستم همین تاپیک رو بذارم
ولی شنیدم 18 هفته و سه چهار روز اینا خوبه،ولی من وقتی رفته بودم برا انتی دکتری که سونوم میکرد گفت 16 هفته برا آنومالی مناسبع چون گفت اگه خدای نکرده جنین مشکلی داشته باشه زود تر برا سقط و اینا باید اقدام کرد

۱۸ هفته و ۳ روز اینا

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری