۵ پاسخ

ترشحه منم از ۳۵ هفته اینا ترشحات خیلی رقیق مثل آب داشتم نکران نباش اصن

آب کیسه اب مثل آب
اما ترشح کش دار و یه کم به سفید میزنه

ترشحه نگران نباش

حس میکنی یچیزی ازت زود پایین میومد وپاره میشه میبینی بقدر سه چهار لیوان اب ریخته ازت

اگه آبه ک کیسه آبه
اگه ترشحه هم ک ترشح معلومه دیگ مث آب نیس

سوال های مرتبط