۳ پاسخ

رو شیشه شیر قطره مناسب هست
حتما ک ۱۲۰ میل یا ۶۰ میل میگیری رو اونا صفر و یک هست دقیق یادم نیس مدل ریسپانس بگیر

منم دوس دارم بدونم

دو قطره

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان سیاوش مامان سیاوش روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرسا مامان هیرسا ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری