دو سال و نیم به بعد هروقت ببینم امادگیشو داره
والا من الان سه روزه کلا پوشکش نکردم چون میسوخت بدم میسوخت هیچ پمادی هم فایده نداشت هر یکساعت میبرم دسشویی یا نیم ساعت داشته باشه جیش میکنه نداشته باشه هم نه اجباری نیست ولی جایی برم خب دوباره پوشک میکنم
بعد از ۲ سالگی هروقت خودش آماده بود
از دو سال و نبم شروع میکنم حالا
انشالله ۲سال نیم به بعد
من اولی ۲ سال ۲ ماه گرفتم
این یگی هم زیر ۲ سال نمیگیرم از ۲ سال با قصه شروع میکنم کم کم آماده شد از پوشک میگیرم
اول شیر بگیر چند ماه گذشت بعد پوشک تا شیر میخورن خیلی جیش میکنن اذیت میشن
زیر دو سال نمیگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.