۵ پاسخ

مث عدسی درست کن خوشمزه میشه

ماش وجود یا کند بذار بپزه بعد هم کشک بزن خیلی خوشمزه میشه

ماش پلو خالی یا با گوشت و مرغ پرخاصیت

همین ماش و عدس و گوشت و هویج و گوجه و جعفری و کره و نمک قاطی کن بزار خوب نرم بپزه برنج نمیدونه هم اضافه کن همه با هم بپزن خیلی برای بچه ها خوشمزس
البته ماش و عدس و اول جدا بپزی خیلی بهتره چون با بقیه مواد بخواد بپزه زمان زیادی می‌بره و خاصیت آنچنانی ندارن

مثل عدس پلو هم خوشمزه ست

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم هفته سی‌وپنجم بارداری