۱۰ پاسخ

میشه بگید دخترتون کی غلت زد؟

عزیزم تاپیکای منو نگاه کن

چ همه هنرمند مرسی ازتون همشونو امتحان میکنم 😘♥️

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

مامان جون به من درخواست میدی لطفا👩‍❤️‍👩

سوپ :مرغ،برنج،هویج،حبوبات خیس شده،روغن محلی یاکره،سبزیجات در دسترس

کره و مرغ و پیاز سرخ میکنم هویج و جعفری هم یه تفتی میدم آب و جوپرک میریزم روشون بپزه بهش نخود و لوبیا و نخود سبز هم میزنم خوب که پختن پوست نازک روشون میکنم حبوبات له میکنم دوباره قاطی سوپ میکنم رشته هم آخر کار میریزم یدونه قالب عصاره قلم هم میزنم
یه کوچولوووو آبلیمو هم میشه زد

خواستی با قیمت مناسب عکسشو آتلیه ای کنی چه ساده چه مناسبتی روبیکا در خدمتم09043693316

سوپ شیر سیب زمینی و هویج و قارچ و سینه مرغ و جوپرک بزار باهم بپزن بعد پخت شیر و جعفری و خامه و کره اضافه کنم با هم یه ربع قل بخورن دختر من خیلی دوست داره

چه عکس نازی.... من گوشت مرغ یا چرخ کرده با پیاز نگینی سرخ میکنم یکم ادویه ونمک میزنم ویکمم رب گوجه بعد آب میریزم میگذارم رو گاز بعد سیب زمینی وهویچ وجو. عدس. ماش میشورم میریزم داخلش میگذارم تو دیگ بپزه ودر اخرم رشته سوپ ویکم آبلیمو واسه مزه دار شدنش میزنم. خیلی خوشمزه میشه. نوش جان

سوال های مرتبط