۳ پاسخ

ببین پدی لاکت و چیزای دیگه رو ول کن فقط قطره پرو بیبی عالیه. بچه م 1 ماهه اسهاله هیچ دکتری نتونست خوبش کنه این قطره خوبش کرد

من دکتر بهم بایو لاکت داد خیلی زود خوب شد

دکتر ببر ولی معمولاپدی لاکت میدن

سوال های مرتبط

مامان علی یاسمن مامان علی یاسمن ۱۳ ماهگی
مامان آریو🫀🧿 مامان آریو🫀🧿 ۱۲ ماهگی