منم خلفیم از روز اول۱۷هفته حباب ترکیدن رو حس کردم🥲از هفته های بعدی واضح لگد شد
منم حلفی هستم
چند شبه به پهلو که میخوابم حس ویبره و قلقلک دارم زیر شکمم
امروز به دکتر گفتم گفت حرکت بچه س ولی خیلی زود داری حسش میکنی
میگن بارداری اول بین هفته ۲۰ تا ۲۵ نرماله
البته معمولا تو ۲۰، ۲۱ دیگه همه حس میکنن
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایتها و سیسمونی فروشیهای خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترینها رو واسه تودلیهامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooniاینجا کانال همون نینی ریزپوش معروفه
ثبت سفارش فقط از طریق سایت ninirizpoosh.ir
برای ارتباط با پشتیبانی فقط طی ساعات کاری یعنی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۵ با شماره 09045459786 تماس بگیرید.
پیام پاسخگویی نداریم
حرکتهای اولیش چطوره ؟ک متوجه بشم
دیروز تو سونو سمت چپممم بود ممکنه تعقیر بکنه .؟
من دیگه تو 16فهمیدم
منم خلفیه هنوز متوجه نشدم🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.