مامانای قمی بیاید بگید بیمارستان کجا میخواید برید؟
سزارین یا طبیعی؟

۵ پاسخ

طبیعی بیمارستان ولیعصر

میرم تهران بیمارستان نجمیه

امام رضا خیلی دوره چون شرایط من فرق داره تا اونجا برسم ۱ ساعت طول میکشه که ریسک ش زیاده

شهدا ک اصلا بدرد نمیخوره

نمیدونم عزیزم قم که جای دولتی درست و حسابی نداره بیمارستان خصوصی ها هم دستگاه ان آی سی یو نداره
من که خودم احتمالا زایمان زودرس باشم دوتا قبلی ها طبیعی بوده اینو نمیدونم چطور بشه احتمالا برم شهدا

سوال های مرتبط