زردی بچم رو ۸/۲چیکار کنم بیاد پایین؟ خیلی نگرانم

۶ پاسخ

بهش تا اونجا که میتونی شیر خودتو بده
با پنبه عرق کاسنی بزن به بدنش زیر بغلش زیر گردنش کف پاهاش فقط مراقب باش سرد نباشه حتما گرم باشه بچه لرز نکنه

ترنجبین و آب انار خودت بخور ترنجبین ب بچه هم بده زود میاره پایین
برای من ۹ بود نیومد پایین رفت بالا رعایت کن نیاد بالا یوقت

عزیزم ۸ خوبه زیاد جاشو گرم نکنین پسر من ۱۱ بود دکتر گفت خوبه احتیاج به دستگاه هم نداره

خوبه فقط خنکی بده نگران نباش کمه نزار بالابره یکماه طول می‌کشه بیاد پایین

عناب ترنجبین شیر خشت ما همین ها رو داریم میدیم
یه قطره هم دکتر داده قطره شیر خشت

شیرخشک بده ‌.ترنجبین ‌

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد