۲ پاسخ

آلان که دردت کم هست بستری نمیکنن میگن راه برو یا برگرد هروقت دردت شدید شد بیا همون بهتر که تو خونه راه بری اسکات زیر دوش آب گرم انجام بده که دردت منظم بشه بعد برو

نه بزار زمان بگیر هر وقت دردا منظم شد برو

سوال های مرتبط