۴ پاسخ

منم مثل توام ،برو تایپیکام ببین صدتا تایپیک گذاشتم.
انا امشب یا فردا صبح حتما ب امید خدا میگیرم،دکترش صدبار بهم گفته بگیر.

من چون الان هواگرم شده نمیگیرم چون بچه اسهال میشه .....نگه داشتم تاشهریوربگیرم..

البته باتوجه به تجربه که دارم گفتم

آره دخترمن شبارو خوب میخابه فقط پروسه ب خواب رفتنش خیلی طول میکشه چون باشیر خودم میخابید

منم مثل تو بودم دیگه یه دفعه گرفتم،بعضی شبا خوب میخوابه بعضی شبا نه،خیلی هم غر غرو و لجباز شده ولی چه کنیم اول آخر مجبوریم که بگیریم

سوال های مرتبط