سلام عزیزم زایمان کردی؟؟
نه عزیزم منم دقیقا ۳۷هفته و ۶روز زایمان کردم ختم بارداری خوردم
واسه 1 روز یعنی
احتمالش نیم درصده . من ۳۷ هفته و یک روز بودم دستگاه نرفت امپول ریه هم نزده بودن
نه دیگه
نه عزیزم
مال من 39 2رفت بخش نوزادا🤐
من 36هفته و 1روز بدنیا اومد پسرم .دستگاه نرفت
نه عزیزم دیگه تو هفته ی 38 هستی
نه عزیزم پسر من ۳۷ هفته و ۱ روز بدنیا اومد دستگاه هم نرفت
نه چراا مگه چند روز دیگه زایمانته😍😍
نه من ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم دستگاهم نرفت شکرخدا
نه اصلا
من ۳۷ هفته زایمان کردم بچه کامل بود اکسیژنش کم بود که ۴روز بستری شد
نه عزیز ۳۷ هفته دیگه خداروشکر بچه مستقیم میدن بغلت برو حالشو ببر😍😀من دخترم ۳۷هفته بود
نه کامله
نه نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.