۹ پاسخ

خداروشکر عزیزم برا منم دعا کن

من الان۴۲سالمه طبیعی اقدام کردم خداروشکر مثبت شد

یکی رو دیدم ۴۷ بچه سالم بدنیا اورد البته قبلش میرفت دکتر

یکی رو هم دیدم ۴۲

تازمانی که پریود میشن امکانش هست اما برین دکتر دارو بده بهتر برای بارداری

اگر ذخیره تخمدانت خوب باشه حتما میشه

بهت درخواست دوستی دادم گلی،بله میشه خدا بخواد خیالت راحت

اره عزیزم چرا نشی شما که رحمتون یبار بارور شده باز هم میشه من مادر خودم دوتا از داداشامو تو 40 سالگی اورده

اره بابا از شما بزرگتر هم من سراغ دارم باردار شد. یه همکاری داشتم ۴۵ سالگی باردار شد.‌جاری خودم ۴۳ سالگی باردار شد. دختر عمه شوهرم ۴۲ سالگی

اره عزیزم اگ پریودتو منظم چرانشین ولی چرااینقد دیر اقدام کردی

سوال های مرتبط