سلام من مردادتابستون تخمک کشی کردن یدونه جنین شدباگریدbاخرشهریور هم ک رفتم انتقال بدم ضخامت رحمم بالانرفت ک انتقال بدن منم بیخیال شدم ودیگ دکترنرفتم تاااینکه آذرماه شداخرین پریودیم وخداروشکر الان باردارم طبیعی
بستگی داره مشکل از کی باشه
من ک همسرم ضعیفه و خودمم تنبلی دارم نمیشه و نشد الان پریود دوم ۱۲ روز تأخیرم
دوست من بعد انتقال منفی طبیعی باردارشد
اره من دیدم
من ک سیکل منفی ای وی اف باردار شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.