۶ پاسخ

سلام من مردادتابستون تخمک کشی کردن یدونه جنین شدباگریدbاخرشهریور هم ک رفتم انتقال بدم ضخامت رحمم بالانرفت ک انتقال بدن منم بیخیال شدم ودیگ دکترنرفتم تاااینکه آذرماه شداخرین پریودیم وخداروشکر الان باردارم طبیعی

بستگی داره مشکل از کی باشه

من ک همسرم ضعیفه و خودمم تنبلی دارم نمیشه و نشد الان پریود دوم ۱۲ روز تأخیرم

دوست من بعد انتقال منفی طبیعی باردارشد

اره من دیدم

من ک سیکل منفی ای وی اف باردار شدم

سوال های مرتبط